شناسنامه فرآیند

با سلام و احترام؛ 

در راستای شناسنامه دار کردن کلیه فرآیندهای دانشگاه تهران، خواهشمند است فرم را تکمیل نموده و در صورت نیاز به مشورت با داخلی (3854- خانم مومنی) تماس حاصل بفرمائید.

در این فرم اطلاعات محدودی تکمیل می شود و لازم است قبلا فلوچارت مراحل انجام فرآیند کار را ترسیم نموده و در قسمت مربوطه بارگذاری نمایید. ثبت اطلاعات در بخشهای ستاره دار الزامی است.

خواهشمند است با همکاری کلیه کارکنان واحد خود، تمامی فرآیندهای کاری بررسی، ترسیم و به طور جداگانه بارگذاری شود.

شناسنامه فرآیند
  • 0
  • عنوان فرآیند*لطفا نام انتخابی برای فرآیند را درج بفرمائید
    1
  • نام معاونت*نام معاونت دانشگاه که فرآیند در آن صورت میپذیرد را درج بفرمائید
    2
  • صاحب فرآیند(متولی و پاسخگو)*این فرآیند در کدام اداره / اداره کل انجام می شود؟
    3
  • نحوه انجام فرآیند*فقط یکی انتخاب کنید
    دستی
    نرم افزار
    ترکیبی
    4
  • هدف این فرآیند چیست؟*(به عنوان مثال: انتصاب به پست سازمانی)
    5
  • دامنه کاربرد این فرآیند چیست؟*(به عنوان مثال: تمامی کارمندان دانشگاه)
    6
  • ورودی فرآیند چیست؟*(به عنوان مثال: تقاضای انتصاب به پست جدید)
    7
  • خروجی فرآیند چیست؟*(به عنوان مثال: صدور حکم نهایی و انتصاب به پست جدید)
    8
  • مشتری این فرآیند کیست؟*(به عنوان مثال: کلیه کارمندان دانشگاه)
    9
  • واحدهای درگیر در اجرای فرآیند را ذکر بفرمائید*
    10
  • فلوچارت انجام فرآیند*(لطفا مراحل انجام فرآیند را ترسیم و فایل آنرا بارگذاری نمایید) آپلود
      11
    • آیا قبل از این فرآیند، فرآیند دیگری انجام می شود؟*توضیح مختصر
      12
    • آیا بعد از این فرآیند، فرآیند دیگری انجام می شود؟*توضیح مختصر
      13
    • آیا در انجام این فرآیند اتلاف وجود دارد؟*یکی یا بیشتر انتخاب کنید
      تولید مازاد
      حرکات اضافی
      موجودی غیر ضروری
      کالای معیوب
      انتظار زمان طولانی
      حمل و نقل
      فرآیند اضافی در انجام کار
      عدم استفاده صحیح از امکانات و تجهیزات
      14
    • مشخصات تایید کننده این فرم*لطفا مشخصات مقام مسئول تایید کننده اطلاعات این فرم را ذکر بفرمائید
      15
    • مشخصات تکمیل کننده این فرم*لطفا نام و نام خانوادگی تکمیل کننده این فرم درج شود.
      16
    • لطفا شماره تماس خود را ذکر بفرمائید*
      17